Great Ocean Road

27 februari 2019 - Melbourne Airport, Australië

Hi!

De afgelopen dagen heb ik samen met een reismaatje een roadtrip langs de Great Ocean Road gemaakt. Wat is het daar toch mooi!! Aan de ene kant spectaculaire kliffen, idyllische zandstrandjes en een prachtige blauwe zee. En als je de andere kant op kijkt zie je heuvels, uitgestrekte groene velden met koeien of schapen en bossen met watervallen. En koala’s! Ik heb ze weer gespot 😊😊 Wel met subtiele hints zoals stilstaande auto’s, wijzende mensen of enorme groepen Japanners in de berm. Echt, die beestje gaan op in hun omgeving alsof ze een knoest aan de boom zijn. Maar, dat is niet genoeg, want we hebben ze gevonden! Blijven schattige bollen wol om te zien. 😊 Ik hou het kort, de foto’s spreken voor zich!

En nu zit ik weer op de luchthaven te wachten. Op naar een nieuw avontuur, met de camper door Tasmanië!! Ook weer samen met Suzanne, de roadtrip beviel goed, dus daar plakken we nog een weekje aan vast. Dat was nog een heel gedoe trouwens. We waren nu toch echt eerder met ons plan dan ik was met de hostelkamer in Melbourne of dat we waren met de autohuur, maar er leek geen camper te krijgen binnen 5 dagen tijd. Overal kregen we ‘not available for your chosen dates’ te zien. Nu was dat geen heel groot probleem, want ik kon ook eerst naar Sydney en dan terug vliegen of het zelfs helemaal aan het eind van de trip doen. Maar om samen met Suzanne nog een stukje op te trekken, was het wel prettig als het gelijk na de GOR kon. Maandagmiddag hebben we nog 1 laatste poging ondernomen, anderhalve dag voor de geplande datum, en ja hoor: Wicked campers had nog een supergave iconic campervan speciaal voor ons achtergehouden!! Vriendelijk van ze, he! 😊 Camper geboekt, vliegticket geregeld en we gaan! Op naar het Nieuw-Zeeland van Australië. We hebben er zin in!!!

Latersss!

1. Anneke:
    27 februari 2019
    Wat leuk om dat nog samen te doen! Veel plezier met z'n beiden 😘
  2. Ina:
    Jaloers......
    Zo wil ik ook de zee en de kust zien 😍😍😍
  3. Marjolein:
    27 februari 2019
    Hola Titia, wat een prachtige foto’s! Veel plezier in Nieuw-Zeeland!
  4. Marian:
    27 februari 2019
    Wat een heerlijke vakantie heb je.Nu op weg naar Tasmanië. Ik heb weer genoten van je verslag. Prachtige foto's weer.Heel veel plezier samen met je maatje.😎😘
  5. Mathilde:
    2 maart 2019
    heerlijk..... en jullie auto voor de volgende leg is ook zo gaaf!!